Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Čistá ztráta Vivendi se přes vyšší provozní zisk ztrojnásobila

Redakce MAM14. 9. 2004

Čistá ztráta největší francouzské mediální skupiny Vivendi Universal se v prvním pololetí téměř ztrojnásobila. Oznámila to firma, jejíž součástí je například přední světová nahrávací společnost Universal Music. Dodala však, že její provozní zisk díky divizi pro mobilní telefony SFR stoupl.
Čistá ztráta se zvýšila na 1,86 miliardy eur ze 632 milionů ve stejném období loňského roku. Za nárůstem stála především ztráta 2,105 miliardy eur související s prodejem části zábavní divize VUE společnosti NBC, která je mediální divizí firmy General Electric.
Analytici odhadovali čistou ztrátu na 1,58 miliardy eur, většina z nich se však zaměřila spíše na provozní zisk. Ten v pololetí stoupl o 8,4 procenta na 1,82 miliardy eur, takže mírně překonal průměrnou prognózu počítající se ziskem 1,78 miliardy eur.
Společnost Vivendi prošla rozsáhlou restrukturalizací, protože se potřebovala vypořádat se svým vysokým zadlužením, které způsobily nákladné akvizice. “Dnes je reorganizace Vivendi Universal téměř hotová. Její finanční pozice je obnovena,” prohlásil předseda a generální ředitel společnosti Jean-Rene Fourtou.
Firma potvrdila, že do konce letošního roku hodlá snížit čistý dluh pod pět miliard eur. V prvním pololetí společnost zredukovala čisté zadlužení na 6,4 miliardy eur z 11,6 miliardy v závěru loňského roku, napsala agentura Reuters.

×

Praha: Prodejci nesmějí mít před obchody ani vyobrazení věcí

Starší článek

Digitalizace vstupuje do kin

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více