Český Mobil změnil jméno na Oskar Mobil

29. 9. 2004 13:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Nejmladší tuzemský mobilní operátor Český Mobil změnil obchodní jméno na Oskar Mobil. Nový název má lépe korespondovat se značkou Oskar, kterou firma pro své služby používá, sdělil mluvčí Petr Šindler. Neuvedl však, jaké náklady si změna názvu vyžádá.
„Změna jména na Oskar Mobil se zákazníků Oskara nijak nedotkne,“ uvedl pouze. Firma již nyní používá značku Oskar s logem usmívajícího se nakloněného čtverce na všech materiálech pro zákazníky, v síti prodejen nebo na firemních vozech.
Firma začala nabízet služby v roce 2000 a od té doby do letošního pololetí získala 1,68 milionu klientů. V České republice je celkem 10,1 milionu aktivních mobilních telefonů.
Loni změnil svůj název i konkurenční T-Mobile, který do té doby vystupoval pod původním názvem RadioMobil. Přejmenování si vyžádalo jeho začlenění do globální skupiny mobilní divize mateřského Deutsche Telekomu. Nejstarší a největší tuzemský operátor Eurotel pouze před několika lety změnil logo a vyměnil velké „T“ uprostřed svého názvu za malé.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.