CBS zaplatí za odhalené ňadro Jacksonové pokutu

23. 9. 2004 09:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ňadro sedmatřicetileté zpěvačky Janet Jacksonové odhalené letos v únoru na okamžik pro desítky milionů diváků při přenosu finálového zápasu americké fotbalové ligy bude stát televizní společnost CBS na pokutě 550 000 dolarů (asi 14 mil. Kč). Rozhodla o tom americká Federální komise pro spoje (FCC) jako trest za to, že společnost překročila pravidla slušného obsahu vysílání.
Pokuta je rozdělena mezi dvacet lokálních stanic společnosti CBS, z nichž každá zaplatí po 27 500 dolarech. CBS, která je jednou z celostátních amerických stanic, je součástí mediálního konglomerátu Viacom Inc.
Jacksonová při duetu s Justinem Timberlakem v přestávce, která rozdělovala finálový zápas Super Bowl, předvedla 1. února při zpívání asi 90 milionům diváků své ňadro. Není jasné, zda šlo o záměr, nebo zda skutečně „selhala“ část ošacení, jak Jacksonová tvrdila. Ameriku incident značně pobouřil, nicméně existovaly pochybnosti, zda za to má pykat televizní stanice.
Jako prevenci zavedly mnohé televizní společnosti živé vysílání s pětivteřinovým zpožděním, aby včas předešly podobným případům. Zpoždění měl mimo jiné i letošní přenos oscarových ocenění v Los Angeles.
CBS zajišťovala celý přenos finálového zápasu, který sledovalo 800 milionů diváků po celém světě. Vedení televize, která si počítala za půlminutový reklamní šot astronomických dva a čtvrt milionu dolarů, se po zápasu za nečekané pikantní záběry horečně omlouvalo.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.