Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

STV potřebuje na původní tvorbu 300 miliónů

Externí autor29. 9. 2004

Přibližně 300 miliónů slovenských korun bude potřebovat veřejnoprávní Slovenská televize (STV) na naplnění novely zákona o STV, podle které minimálně 10 % jejího vysílacího času by měla tvořit původní slovenská tvorba. Parlamentní výbor pro vzdělávání, vědu, sport a mládež, kulturu a média tuto novelu schválil. “Náklady STV podle předběžného odhadu říkají, že tato desetiprocentní část pokrývá objem asi tisíc hodin, a to představuje zhruba 300 miliónů korun,” řekl předseda mediálního výboru Ferdinand Devínsky. Dodal, že stanice bude mít s naplňováním zákona kvůli vysoké časové náročnosti a nákladům potíže. Objem 10 % přitom představuje denně 96 minut vysílání.

-tasr, zem-

×

Lackovič odchází z PPF, komunikaci povede Krones

Starší článek

První duel: Kerry musí vyhrát, Bush nesmí ztratit,Nestlé značku Perrier neprodá

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více