Japonská televize chystá přímé vysílání z Telče

29. 9. 2004 08:09

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Japonská televize chystá přímé vysílání z Telče na Jihlavsku. Štáb se na něj bude chystat několik týdnů. Již tuto sobotu bude předtáčet tradiční výlov Štěpnického rybníka, řekla místostarostka Hana Müllerová. Město, zapsané do seznamu světových památek UNESCO, se divákům v zemi vycházejícího slunce představí počátkem prosince.
Během 1,5 hodiny vyhrazeného vysílacího času se má na japonských obrazovkách objevit také chystaná výstava betlémů v městské galerii, které si město zapůjčí z Muzea Vysočiny nebo z města Třešť. Filmaři si prohlédnou i vánočně vyzdobený zámek.
Jak uvedla Müllerová, největší japonská veřejnoprávní televize NHK vysílá přímé přenosy ze zajímavých míst ve světě. Pro předvánoční čas chystá vysílání z Budapešti, Vídně a Prahy. Zbývající volný den v Česku věnuje také Českému Krumlovu.
Podle telčské radnice by předvánoční atmosféra mohla do města přilákat další japonské turisty. Telč spolu s památkami UNESCO propaguje centrála cestovního ruchu CzechTourism, v Telči loni natáčela i část reklamního spotu, který se vysílal v mnoha zemích. Podle místostarostky se propagace odráží v návštěvnosti. Mezi cizinci je nejvíce Němců a anglicky mluvících turistů, četní návštěvníci ale přijíždějí s japonskými cestovními kancelářemi.
„Loni se nám během jednoho dne podařilo napočítat 23 japonských autobusů,“ podotkla. Počet návštěvníků z jednotlivých zemí se podle ní nedá odhadnout, větší průzkum město chystá na příští rok.
Telč je turisticky nejaktraktivnějším městem kraje. Zámek si letos prohlédlo kolem 80.000 lidí, unikátní náměstí asi trojnásobný počet.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.