Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Lybar se připomíná novou řadou Mega Hard

Externí autor27. 9. 2004

Dosud “neokoukaný” kreativní koncept pro podzimní kampaň na stylingovou řadu Mega Hard výrobce vlasové kosmetiky Lybar vytvořila reklamní agentura Fabrika. Fotografie s proměnou účesu pro tiskovou inzerci doplňuje zajímavý vizuál, určený pro komunikaci v místě prodeje. Jedná se o způsob překrytí několika fotografií s různými účesy tak, aby je nakupující viděli odlišně z různých úhlů. Stejný vizuál bude použit i pro PR komunikaci, jež se kromě tiskových materiálů týká i internetových stránek pro ženy. PR aktivity zajišťuje pro značku Radka Brejlová. Benefitem kampaně je originalita účesů nenáročných na čas. Pro tiskovou kampaň jako hlavní podporu nové řady Mega Hard vybrala mediální agentura Médea ženské a lifestylové časopisy. Lybar cílí primárně na ženy ve věku 15 až 29 let, sekundárně na mladé muže, pro které se vlasový styling stává běžnou součástí života.
Podle brand manažerky společnosti Kateřiny Jaklinové je značka Lybar velmi dobře etablovaná na českém i slovenském trhu. V mass segmentu kosmetiky, do něhož patří, konkuruje značkám jako Schwarzkopf (řada Taft Power), Wella (Wella Design) či Nivea. V souvislosti s blížící se vánoční sezonou nezapomněl výrobce na speciální dárkové balíčky. Jelikož je kampaň zaměřena více na oslovení zákazníků přímo v místě prodeje, nebude se již opakovat soutěž “lybar – mobil – automobil”. Menší soutěže najdou zákazníci v časopisech nebo na webových stránkách. Za loňský rok investoval Lybar do printové reklamy na stejnojmennou značku přes 7 mil. korun, do reklamy na ostatní produkty (např. Biolit, Diffusil aj.) přes 1,6 mil. korun.

-Martina Trymlová-

×

Počasí bude mít reklamu

Starší článek

Toyota uvedla Aygo

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více