Ozubené kolečko pro BBC

27. 9. 2004 08:09

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Reklamní agentura Wieden + Kennedy, jež stojí za automobilkou Honda, tvrdí, že televizní reklama na britské BBC neúmyslně podporuje jejich auta. Korporace totiž okopírovala jejich legendární reklamní spot „Ozubené kolečko“. BBC dostala povolení na kopii daného vizuálu, který v 60teřinové sekvenci ukazuje řetězovou reakci putování ozubeného kolečka po různých částech automobilu. BBC svou reklamu popsala jako „poctu“ úspěšné reklamě. Jejich inzerát byl vyroben marketingovou jednotkou BBC Manchester a objevuje se v 65 verzích po celé zemi.

-kat-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.