Přestěhuje se brněnské nádraží?

27. 9. 2004 08:09

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve středu 22. září rozhodla arbitrážní komise Rady pro reklamu ve stížnosti koalice Nádraží v centru na neetickou reklamní kampaň města Brna, vedenou reklamní agenturou Marco. Přestože arbitrážní komise RPR s lítostí konstatovala, že dle jejího názoru se Etický kodex na daný případ nevztahuje, zástupci koalice se domnívají, že jejich argumenty upozorňující na rozpor reklamy (jež propaguje odsun nádraží) s etikou, považuje rada i tak za závažné. Soudí tak podle toho, že komise ve svém vyjádření apeluje na zastupitele města Brno, aby se při svých propagačních prezentacích
vyvarovali v jakémkoli náznaku klamavé reklamy. Dále, rovněž dle vyjádření komise, mají mít občané města svobodný přístup k informacím, aby byli schopni vytvořit si svůj nezávislý názor na kauzu. K případu se vyjádřil i Martin Ander, ředitel Hnutí Duha: „Žádáme politiky ve vedení města, aby začali doporučení arbitrážní komise RPR respektovat a okamžitě doplnili informace poskytované občanům o ty studie, odborné posudky a názory, které hovoří o výhodách zachování nádraží v centru a nevýhodách jeho odsunu za Zvonařku.“ Stanovisko arbitrážní komise hodlá koalice s textem stížnosti předat Asociaci českých reklamních agentur, jejíž je agentura Marco členem.

-mat-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.