Moskevský hokejový turnaj už neponese název Pohár Baltiky

17. 9. 2004 15:09

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Zákon o reklamě, který nedávno schválili poslanci ruské Státní dumy a jenž mimo jiné upravuje vztah mezi výrobci alkoholických nápojů a sportu, už v praxi dolehl na tradiční hokejový turnaj Baltika Cup v Moskvě. Vedení ruského pivovaru, jehož jméno turnaj v posledních letech nesl, oficiálně odmítlo nadále jednu ze součástí Evropské hokejové tour finančně podporovat. Píše to server gazeta.ru.
Potvrdily se tak obavy odborníků, na které v souvislosti s přijetím kontroverzního zákona upozorňovali. Baltika a další pivovary měly totiž ve fotbale, hokeji, volejbalu a jiných sportovních odvětvích řadu aktivit. Také prosincový hokejový podnik, jenž se dříve hrál jako turnaj O Cenu Izvestijí, nyní hledá nového generálního partnera.
Federální antimonopolní služba ve čtvrtek řešila pravidla vztahů mezi výrobci piva a sportovními kluby a organizacemi a potvrdila, že reklama na pěnivý mok bude na sportovních utkáních a událostech zakázána. Také v televizi nebo v rozhlase bude její vysílání striktně omezeno na dobu od desáté hodiny večerní do sedmi hodin ráno.
Šéf Ruského hokejového svazu Alexander Stěblin nicméně ujistil, že ruští příznivci o tradiční setkání reprezentačních výběrů nepřijdou. Uskuteční se však s největší pravděpodobností pod jiným názvem.
„Začátkem příštího týdne mám s prezidentem Baltiky Tajmurazem Bollojevem schůzku a na ní znovu vzniklou situaci probereme. Domnívám se, že pokud se Baltika skutečně vzdá role titulárního sponzora, bude to ztráta nejen pro sport, ale také pro domácí výrobce,“ řekl Stěblin, jenž se při hledání nového partnera hodlá obrátit i do zahraniční.
„Jinou možnost jak zachránit turnaj nemáme. Pokud bychom o něj přišli, jen velmi složitě bychom ho v tomto termínu někdy v budoucnu získávali nazpět. Naši pozici jsou okamžitě připraveni zaujmout jiní,“ poukázal na ostré konkurenční prostředí.

Další zajímavé čtení