Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Při stahování filmů z internetu předhonilo porno večerníčky

Externí autor15. 9. 2004

Nečastěji legálně stahovanými filmy z internetu jsou v tuzemsku snímky pro dospělé a s odstupem večerníčky. Podle statistiky portálu Starzone, který provozuje Český Telecom, tvoří pornografické snímky 37 procent stahovaných filmů a večerníčky 22 procent. Zhruba před dvěma měsíci patřil oběma kategoriím shodně zhruba třetinový podíl.
Hudba zatím tvoří jen šest procent stahovaných licencí. Podle produktového manažera Zdeňka Haida to souvisí s jejím pozdějším uvedením na portál. Celovečerní filmy mají 15procentní podíl.
Portál funguje od začátku května a od té doby prodal kolem 3000 licencí ke stažení filmů a hudby. Starzone nyní nabízí asi 200 filmů a zhruba stovku skladeb. Jeho provozovatelé slibují, že do konce roku nabídku výrazně rozšíří. K dispozici by mělo být kolem 5000 skladeb a filmový archiv. Telecom nyní jedná o nákupu titulů s velkými vydavatelstvími, jako jsou EMI, Sony, Warner či Universal. Smlouvu již má uzavřenou například s BMG, Primou TV či Ateliéry Bonton Zlín.
Do konce roku chce Telecom na portálu nabídnout vlastní digitální televizní kanál, který by byl zaměřen na zábavu, hudební klipy či adrenalinové sporty. Televizi bude možné sledovat prostřednictvím vysokorychlostního připojení k internetu přes ADSL.
Služba je určena pouze pro uživatele připojené na internet přes Český Telecom. Za stažení platí zákazníci prostřednictvím měsíčního vyúčtování telekomunikačních služeb. Ceny za zhlédnutí celovečerního filmu začínají na 35 Kč, u animovaného filmu na deseti korunách. U hudebních titulů se poplatek pohybuje kolem 30 korun za skladbu s časově neomezenou dobou licence.
Nabídka legálního stahování hudebních a filmových souborů není v tuzemsku běžná. V zahraničí podobnou službu nabízí například německý operátor T-Online či společnost Musicload, britský obchod OD2, americký iTunes či nově firma Microsoft. Uživatelé internetu však zatím častěji volí některou z bezplatných výměnných sítí, jako je eDonkey, KaZaA či WinMX. V minulosti byl mezi nimi i Napster, který toto odvětví proslavil. Ten však musel nabídku hudby zdarma ukončit.

×

Zisk JCDecaux stoupl

Starší článek

Kampaň proti nedbalým majitelům psů pokračuje novými billboardy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více