Zisk JCDecaux stoupl

15. 9. 2004 12:09

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Reklamní společnosti JCDecaux narostl v prvním pololetí zisk o 48 procent díky zlepšení situace na reklamním trhu a novým kontraktům. Čistý zisk do konce června se zvýšil na 27,9 milionu eur z loňských srovnatelných 18,8 milionu eur. Společnost je druhým největším poskytovatelem venkovní reklamy na světě.
Provozní zisk se zvýšil o 13,6 procenta na 125 milionů eur. Tržby stouply o 4,5 procenta. K nárůstu přispěla hlavně poptávka po reklamě v dopravních prostředcích a na nich. Posílily i klíčové aktivity, tedy poskytování reklamy prostřednictvím venkovních reklamních poutačů, jako jsou autobusové zastávky nebo veřejné záchodky.
Firma očekává růst i za celý letošní rok, protože evropský trh začíná vykazovat známky oživení. Růst tržeb by se měl pohybovat spíše na horní hranici původního odhadu, který počítal se zvýšením o tři až pět procent, napsala agentura Reuters.
Společnost JCDecaux působí také v Česku. V Praze se podle smlouvy s magistrátem stará o městský mobiliář.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.