Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Pondělní večer na ČT1 láká diváky

Externí autor15. 9. 2004

V pondělí 13. září večer se programová nabídka prvního programu České televize dostala opět do centra pozornosti široké obce televizních diváků. Nejvíce je lákal druhý díl seriálové novinky Náměstíčko s názvem Nepovedený syn. Zaujal 27,1 %, tzn. 2 295 000 dospělých, což bylo o tři procenta více než v případě první části seriálu. V důsledku toho vzrostl také podíl na publiku, a to o více než šest procent na hodnotu 56 %.
Zhruba stejně příznivců jako první část nového cestopisného cyklu Letem světem získal jeho druhý díl, který diváky zavedl na Maledivy (sledovanost dospělých 12,4 %, tj. 1,051.000 při podílu na publiku 28,57 %).
Rovněž druhý díl seriálu Náměstíčko oslovil více ženy než muže. Sledovanost žen se vyhoupla tentokrát přes třicet procent na úroveň 32,7 % a podíl na publiku se hodnotou 59,92 % přiblížil 60procentní hranici. Výrazně se také zlepšili muži: jejich sledovanost se dostala nad dvacet procent o celé jedno procento a podíl na publiku překročil o dvě desetiny procenta 50procentní velikost.
Divácký ohlas na Náměstíčko vzrostl prakticky ve všech věkových skupinách. Největší přírůstek zaznamenali v obou složkách 35-44letí: jejich sledovanost se zvýšila o 5,8 % na 25,5 % a podíl na publiku se zvedl o 10,11 % na 57,02 %. Maximální sledovanost Nepovedeného syna zaznamenali senioři od 65 let výše hodnotou 37,0 %, zatímco největší podíl na publiku o velikosti 60,43 % připadl 25-34letým, třebaže jim jako jediné věkové skupině – pravda o nepatrné čtyři desetiny procenta – klesla sledovanost na 25,6 %.
Divácká odezva vyvolaná druhým dílem Náměstíčka byla větší i ve všech vzdělanostních skupinách. Nejvíce posílila u diváků s úplným středním vzděláním (ve sledovanosti o 3,8 % na 30,7 % a v podílu na publiku o 8,40 % na 61,87 %), kteří tak; zaznamenali v obou složkách ohlasu maximální hodnoty. Zmínit je třeba skutečnost, že u vysokoškolsky vzdělaných růst sledovanosti o 1,2 % na 24,6 % doprovodil pokles podílu na publiku o 2,82 % na 54,25 %.
Na cyklu Letem světem je sympatický zájem dětí ve věku 4 až 14 let. Část přibližující Maledivy vyhledalo 2,8 % děvčat a chlapců, což představovalo podíl na publiku o velikosti 26,90 %. Z dospělých diváků se tento cyklus s největší pozorností setkal u 55-64letých (sledovanost 19,5 % při podílu na publiku 35,82 %). Podle vzdělání největší ohlas nový cestopisný cyklus podnítil v řadách diváků s úplným středním a vysokoškolským vzděláním: při shodné sledovanosti 14,2 % je odlišuje malý rozdíl v podílu na publiku: v prvním případě má hodnotu 32,15 %, ve druhém pak 32,36 %.

-zem-

×

Nákupy přes televizi se do roku 2008 zdvojnásobí

Starší článek

Milionový pár koupil Wrigley

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více