Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Růst výdajů na televizní reklamu v Německu v srpnu zpomalil

Externí autor15. 9. 2004

Hrubé výdaje na televizní reklamu v Německu se v srpnu meziročně zvýšily o 1,3 procenta na 439 milionů eur. Jejich růst tak zpomalil ve srovnání s prvními sedmi měsíci letošního roku. Oznámila to výzkumná společnost Nielsen Media Research.
V období od ledna do srpna výdaje stouply o 3,9 procenta na 4,6 miliardy eur. Údaje o hrubých výdajích vycházejí z publikované ceny reklamy a neberou v úvahu slevy, barterové smlouvy ani vlastní reklamu televizních stanic. Čisté výdaje se v Německu obvykle pohybují na úrovni 50 až 60 procent hrubých výdajů.
Největší německá komerční televize ProSiebenSat.1 Media minulý měsíc oznámila, že její tržby ve druhém čtvrtletí stouply o šest procent. Současně zvýšila svůj odhad růstu čistých tržeb z prodeje reklamy v Německu pro celý letošní rok na dvě procenta.
Německé televize, včetně ProSieben a jejího hlavního konkurenta RTL Group, zaznamenaly od roku 2000 pokles ročních tržeb z prodeje reklamy o 20 procent. Německá ekonomika se totiž dostala do recese, co snížilo výdaje na inzerci, připomíná agentura Reuters.

×

Digitalizace vstupuje do kin

Starší článek

V říjnu má začít vysílat televize TV1EU

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více