Praha: Prodejci nesmějí mít před obchody ani vyobrazení věcí

14. 9. 2004 16:09

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Prodejci v Praze nesmějí mít venku mimo své kamenné obchody nejen nabízené zboží, ale ani jeho vyobrazení. Předpokládá to změna tržního řádu, kterou schválila městská rada. Bude platit od poloviny října, informoval magistrát.
Rozvěšovat na fasádách domů, okenicích nebo dveřích nabízené věci zakazuje prodejcům norma už od jara. Zástupci města považovali za nevhodné, aby zejména v historickém centru byly před obchody čepice, dresy, sklenice a další podobné zboží.
Při kontrolách se však podle primátorova náměstka Rudolfa Blažka zjistilo, že obchodníci sice věci sundali, ale mnohdy je nahradili jejich vyobrazením. Proto město přichystalo další novelu, která zakazuje i tento způsob nabídky zboží.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.