Reklama má přilákat Poláky na severní Moravu
Agentura CzechTourism chce přilákat polské turisty na severní Moravu. Připravila proto velkou reklamní kampaň, která v polských médiích i na billboardech odstartuje na začátku příštího roku. Bude zaměřena hlavně na Poláky, kteří Moravskoslezským krajem projíždějí při svých cestách k moři a do Alp, řekl ředitel CzechTourismu David Gladiš.
“Chceme polským turistům ukázat, že v Moravskoslezském kraji je dost hezkých míst, kde se mohou na pár dní zastavit a utratit peníze. Podnikatelé by mohli větší příliv turistů pocítit už během příští letní sezony,” řekl Gladiš. Územím podle něj projede každoročně několik set tisíc Poláků.
I když bude reklama propagovat celou republiku, zaměří se především na území severní Moravy. “Cestu přes Ostravu využívá nejvíce polských cestovatelů,” vysvětlil Gladiš.
Potíže zatím dělá tvůrcům kampaně rozhodnutí, jaké území představí jako dominantu kraje. “Vypadá to, že se rozhodneme pro dřevěné lidové kostelíky v Beskydech a rekreační areál na Pustevnách, v televizním šotu by se měl objevit i kunínský zámek nebo historické centrum Štramberka s Trůbou,” řekl Gladiš.
Kampaň bude stát kolem 27 milionů korun, hrazena by měla být z fondů Evropské unie.