Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Internet přes ADSL překonal v počtu uživatelů kabelové firmy

Externí autor14. 9. 2004

Počet uživatelů připojení na internet přes ADSL překonal počet domácností připojených přes rozvody kabelové televize. Český Telecom oznámil 50 000 přípojek ADSL, kabelové společnosti se pohybují kolem 45 000 zákazníků. Vyplývá to ze sdělení firem.
Počet zákazníků připojených z telefonní linky prostřednictvím ADSL se v posledních čtyřech měsících zdvojnásobil. Za výrazným nárůstem stojí jednak nová nabídka připojení a telefonního paušálu pod názvem Internet Expres a rovněž akční nabídka připojení s poloviční rychlostí 256 kbit/s za sníženou cenu 620 korun. K tomu je však nutné připočíst paušál za telefonní linku. Firma navíc službu nabízí na dvoutýdenní zkoušku bezplatně.
Postup kabelových společností v poslední době nebyl jednotný. Karneval vsadil, stejně jako Telecom, na levnější a pomalejší nabídku a nabízí připojení od rychlosti 150 kbit/s za 690 korun. UPC naopak ceny nezměnila, ale zdvojnásobila rychlosti na 1,5, respektive tři megabity/s.
Rychle roste i počet uživatelů rychlého mobilního připojení prostřednictvím CDMA, které nabízí dceřiná firma Telecomu Eurotel. Počet klientů za měsíc od srpnového spuštění služby pohyboval kolem 7000 a nyní se podle neoficiálních informací blíží hranici 10 000.
V dosahu internetu kabelových firem je zhruba 700 000 domácností. Telecom svým ADSL pokrývá 73 procent z 3,5 milionu pevných linek. Eurotel uvádí u CDMA pokrytí území se 70 procenty populace.
Vedle ADSL a kabelových rozvodů je možné se připojit na internet vyšší rychlostí prostřednictvím bezdrátových technologií, například Wi-Fi či bezdrátové ADSL Českých radiokomunikací.

×

V pražských Letňanech začal veletrh For Arch

Starší článek

Třetina mužů a desetina žen pije jednou měsíčně nadměrně

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více