Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Pojišťovnu štěstí sledovaly téměř 3 miliony diváků

Externí autor14. 9. 2004

Vysílání úvodního dílu televizního seriálu Pojišťovna štěstí se setkalo s mimořádným diváckým zájmem. Televizní román TV Nova o lásce, rodině a hledání štěstí přilákal v neděli večer k obrazovkám 2,955 mil. lidí, což představuje 64,44 procenta lidí, kteří v tu dobu měli zapnutou televizi. Z celkové populace pak pořad sledovalo 34,8 procent dospělých diváků.
“S výsledky sledovanosti prvního dílu Pojišťovny štěstí jsme velmi spokojeni. Od této laťky můžeme postupně mířit i k seriálovým rekordům,” řekla programová ředitelka stanice Libuše Šmuclerová.
Nejvyšší pozornost sklidil seriál především u žen. Sledovalo ho 71 procent z těch, které se rozhodly strávit nedělní večer před televizní obrazovkou. Bez zajímavosti není ani další údaj – i když české seriály sledují tradičně především ženy, Pojišťovna štěstí bodovala i u mužů. Její úvodní díl si v konkurenci pořadů ostatních televizních stanic vybralo 56 procent z nich.

-zem-

×

WPP zaplatí za konkurenční Grey Global 1,31 mld. USD

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 2. září 2004

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více