Pojišťovnu štěstí sledovaly téměř 3 miliony diváků

14. 9. 2004 09:09

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vysílání úvodního dílu televizního seriálu Pojišťovna štěstí se setkalo s mimořádným diváckým zájmem. Televizní román TV Nova o lásce, rodině a hledání štěstí přilákal v neděli večer k obrazovkám 2,955 mil. lidí, což představuje 64,44 procenta lidí, kteří v tu dobu měli zapnutou televizi. Z celkové populace pak pořad sledovalo 34,8 procent dospělých diváků.
„S výsledky sledovanosti prvního dílu Pojišťovny štěstí jsme velmi spokojeni. Od této laťky můžeme postupně mířit i k seriálovým rekordům,“ řekla programová ředitelka stanice Libuše Šmuclerová.
Nejvyšší pozornost sklidil seriál především u žen. Sledovalo ho 71 procent z těch, které se rozhodly strávit nedělní večer před televizní obrazovkou. Bez zajímavosti není ani další údaj – i když české seriály sledují tradičně především ženy, Pojišťovna štěstí bodovala i u mužů. Její úvodní díl si v konkurenci pořadů ostatních televizních stanic vybralo 56 procent z nich.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.