Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

WPP zaplatí za konkurenční Grey Global 1,31 mld. USD

Externí autor14. 9. 2004

Britská reklamní společnost WPP zaplatí za převzetí konkurenční americké společnosti Grey Global 1,31 mld. USD v hotovosti a formou výměny akcií. Druhá největší reklamní společnost na světě se díky akvizici dostane na úroveň světové jedničky Omnicom.
O dosažení dohody mezi WPP a Grey Global informovala agentura Reuters již v neděli. WPP svou nabídkou překonala další zájemce, kterými byly menší francouzská reklamní firma Havas a skupina amerických majetkových společností Hellman & Friedman a Kohlberg Kravis Roberts & Co.
Dohoda ohodnocuje akcii Grey na 1005 USD. V pátek akcie americké společnosti uzavřely na hodnotě 940 USD. WPP v rámci dohody emituje 82,2 milionu nových akcií, které představují asi 6,5 procenta akciového kapitálu nové rozšířené společnosti. Převzetí se má promítnou do zvýšení zisku společnosti v příštím roce a přinese úspory kolem 11 milionů liber (16,1 milionu eur).
WPP oznámila, že Grey zůstane v rámci skupiny samostatnou reklamní divizí. Firma se tak chce vyhnout konfliktu s některými klienty. Jedním z hlavních klientů Grey Global je firma Procter & Gambel, jeden z největších zadavatelů reklamy na světě. Klientem WPP je konkurenční společnost Unilever.
Kontrolní podíl v Grey Global vlastní její generální ředitel Ed Meyer (77). Ten souhlasil s dohodou a podepsal s WPP kontrakt, že zůstane ve funkci minimálně do konce roku 2006, napsala agentura Reuters.
Dohoda je poslední z řady velkých akvizic, které uskutečnil generální ředitel WPP Matin Sorrell. Do skupiny WPP patří agentury Young & Rubicam, Ogilvy & Mather či J. Walter Thompson.

×

Sony koupí filmové studio MGM

Starší článek

Pojišťovnu štěstí sledovaly téměř 3 miliony diváků

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více