Nejčtenější britský deník The Sun se údajně rozhodl omezit články, které poskytuje na internetu. Podle názoru ředitelů News International, která Sun vlastní, totiž deník kvůli internetovému vydání přichází o 90 000 čtenářů denně.
O rozhodnutí informuje týdeník The Observer s tím, že jde o součást snahy tiskového koncernu News International omezit postupný pokles prodeje deníku. Podle nových záměrů zmizí z internetu většina článků a samozřejmě fotografie polonahé „dívky ze stránky tři“, která je jednou z hlavních tradic deníku. K dispozici nebudou ale ani články hlavního politického zpravodaje listu Trevora Kavanagha, který patří k nejlépe informovaným novinářům v Británii a o jehož přízeň se politici velice ucházejí.
Navzdory poklesu prodejů o pět procent, který ukázala srpnová čísla, není Sun ohrožen ve svém postavení nejprodávanějšího britského deníku. Má náklad přes tři miliony, zatímco jeho nejbližší konkurent The Daily Mail o milion méně.
Praxi, že na internetu nezveřejňují většinu svých článků, dodržují i hlavní konkurenti Sunu, s výjimkou listu The Daily Mirror. Seriozní listy jsou v Británii k dispozici na internetu v plném rozsahu, ale Financial Times za přístup k většině svých článků požaduje předplatné. Tento ekonomický list se ovšem unikátností obsahu liší od ostatních.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).