Britský Sun omezí články na internetu

13. 9. 2004 14:09

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejčtenější britský deník The Sun se údajně rozhodl omezit články, které poskytuje na internetu. Podle názoru ředitelů News International, která Sun vlastní, totiž deník kvůli internetovému vydání přichází o 90 000 čtenářů denně.
O rozhodnutí informuje týdeník The Observer s tím, že jde o součást snahy tiskového koncernu News International omezit postupný pokles prodeje deníku. Podle nových záměrů zmizí z internetu většina článků a samozřejmě fotografie polonahé „dívky ze stránky tři“, která je jednou z hlavních tradic deníku. K dispozici nebudou ale ani články hlavního politického zpravodaje listu Trevora Kavanagha, který patří k nejlépe informovaným novinářům v Británii a o jehož přízeň se politici velice ucházejí.
Navzdory poklesu prodejů o pět procent, který ukázala srpnová čísla, není Sun ohrožen ve svém postavení nejprodávanějšího britského deníku. Má náklad přes tři miliony, zatímco jeho nejbližší konkurent The Daily Mail o milion méně.
Praxi, že na internetu nezveřejňují většinu svých článků, dodržují i hlavní konkurenti Sunu, s výjimkou listu The Daily Mirror. Seriozní listy jsou v Británii k dispozici na internetu v plném rozsahu, ale Financial Times za přístup k většině svých článků požaduje předplatné. Tento ekonomický list se ovšem unikátností obsahu liší od ostatních.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.