Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

T-Mobile nesmí kvůli odporu Eurotelu používat názvy tarifů Relax

Externí autor13. 9. 2004

Mobilní operátor T-Mobile musel kvůli stížnosti konkurenčního Eurotelu změnit názvy svých tarifů Relax. Eurotel začal název Relax již dříve používat u dvou z osmi svých tarifů a proto požádal soud o předběžné opatření, kterým by T- Mobilu používání označení do vyřešení sporu pozastavil. Oznámil to T-Mobile v tiskové zprávě.
T-Mobile, jehož stejnojmenná mateřská skupina označení tarifů Relax běžně používá, bude nové své tarify označovat písmenem T, za kterým bude počet volných minut, které mohou uživatelé provolat.
“Chápeme, že podnikání má svá tvrdá pravidla, ale přesto nás postup konkurence mrzí,” uvedl ředitel marketingu Jiří Dvorjančanský. Podle něj firma od začátku o celé situaci věděla a proto pro označení cenových programů důsledně použila celé spojení T-Mobile Relax. Názvy tak nemohli být zaměňovány za Eurotel Relax nebo Eurotel Relax Plus.
Kromě úpravy názvu zůstanou všechny ostatní parametry nových tarifních programů stejné, v platnosti zůstávají také všechny smlouvy uzavřené s původními názvy tarifních programů. “Měníme rozjeté reklamní kampaně a některé další materiály, vztahující se k novým tarifům,” dodal Dvorjančanský.
T-Mobile měl v pololetí 4,075 milionu zákazníků. Majoritní podíl 60,8 procenta v T-Mobile vlastní stejnojmenná dceřiná firma Deutsche Telekomu. Na českém trhu je přes 9,9 milionu aktivních mobilních telefonů. Eurotel má přes 4,3 milionu zákazníků.

×

Veletrhy Brno pomůžou krajům

Starší článek

Britský Sun omezí články na internetu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více