Čtvrtfinále mezi ČR a Švédskem zhlédlo téměř 1,7 milionu lidí

8. 9. 2004 16:09

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Čtvrtfinálové utkání Světového poháru v hokeji mezi Českou republikou a Švédskem zhlédlo v úterý na Nově 1,67 milionu diváků, tedy téměř pětina dospělé populace. Vítězné utkání českých hokejistů sledovalo 46,4 procenta diváků z každé stovky před televizními obrazovkami, informoval David Pilař z tiskového oddělení Novy.
Údaje o sledovanosti pochází z peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch, které zpracovává pro Asociaci televizních organizací (ATO).
Úterní čtvrtfinále přilákalo zatím nejvíce diváků Novy ze všech čtyř odehraných utkání českého týmu na Světovém poháru. Úvodní duel, v němž 30. srpna čeští hokejisté prohráli s Finskem 0:4, vidělo v průměru 1,14 milionu diváků. Poslední duel základní skupiny, v němž čeští hráči rozstříleli svého německého soupeře 7:2, si v pátek 3. září nenechalo ujít 1,12 milionu diváků. Nejmenší zájem vyvolal první vzájemný zápas Česka se Švédskem v základní skupině, z něhož český tým odešel poražen 3:4. Na toto urkání si před týdnem ve středu 1. září udělalo čas 1,07 milionu dospělých diváků.
Na noční utkání americké skupiny Světového poháru si počkal přirozeně podstatně menší počet diváků. Z utkání odvysílaných Novou nejvíce lidí sledovalo páteční utkání ruských a kanadských hokejistů – v průměru 122.000, tedy 1,43 procenta dospělé populace.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.