Čtvrtfinálové utkání Světového poháru v hokeji mezi Českou republikou a Švédskem zhlédlo v úterý na Nově 1,67 milionu diváků, tedy téměř pětina dospělé populace. Vítězné utkání českých hokejistů sledovalo 46,4 procenta diváků z každé stovky před televizními obrazovkami, informoval David Pilař z tiskového oddělení Novy.
Údaje o sledovanosti pochází z peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch, které zpracovává pro Asociaci televizních organizací (ATO).
Úterní čtvrtfinále přilákalo zatím nejvíce diváků Novy ze všech čtyř odehraných utkání českého týmu na Světovém poháru. Úvodní duel, v němž 30. srpna čeští hokejisté prohráli s Finskem 0:4, vidělo v průměru 1,14 milionu diváků. Poslední duel základní skupiny, v němž čeští hráči rozstříleli svého německého soupeře 7:2, si v pátek 3. září nenechalo ujít 1,12 milionu diváků. Nejmenší zájem vyvolal první vzájemný zápas Česka se Švédskem v základní skupině, z něhož český tým odešel poražen 3:4. Na toto urkání si před týdnem ve středu 1. září udělalo čas 1,07 milionu dospělých diváků.
Na noční utkání americké skupiny Světového poháru si počkal přirozeně podstatně menší počet diváků. Z utkání odvysílaných Novou nejvíce lidí sledovalo páteční utkání ruských a kanadských hokejistů – v průměru 122.000, tedy 1,43 procenta dospělé populace.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).