Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

PIS letos čeká více přenocování turistů v Praze

Externí autor8. 9. 2004

Pražská informační služba (PIS) očekává letos 9,5 milionu přenocování domácích i zahraničních turistů v Praze. Meziročně by to byl nárůst o 12 procent. PIS to odhaduje na základě výzkumu mezi turisty v Praze, který provedla v letní sezoně, řekl ředitel PIS Václav Novotný.
Prahu si podle něho jako cíl své návštěvy stále častěji volí starší lidé, řada z nich přijíždí i opakovaně. V národnostní struktuře nejrychleji rostou příjezdy z anglicky hovořících zemí.
Podle odhadů analytické firmy Mag Consulting mezi zahraničními turisty v České republice a hlavně v Praze letos výrazně přibylo Britů a Italů. Mohou za to linky nízkonákladových leteckých dopravců, řekl ředitel firmy Jaromír Beránek. Zatímco loni přijelo do ČR 412 tisíc Britů, letos jich bude podle Beránka přes půl milionu. Italů loni přicestovalo 281 tisíc a letos by jich mohlo být 330 tisíc.
Ještě v roce 1999 tvořili návštěvníci Prahy jen 37 procent všech zahraničních turistů Česka a zbývajících 63 procent pobývalo v regionech. Beránek očekává, že letos Prahu navštíví 56 procent cizinců. Do regionů se podívá jen necelá polovina z očekávaných 5,3 milionu cizinců.
S pobytem v Praze jsou podle výzkumu PIS návštěvníci města po všech stránkách spokojeni, řekl Novotný. Významná část turistů získala informace o Praze od osob, které ji již navštívily. Spokojenost podle něho panuje i s často diskutovanou taxislužbou. Pozitivní ohlasy zaznamenaly i služby poskytované PIS, které využilo téměř 40 procent dotázaných.
Celková spokojenost s návštěvou Prahy je natolik vysoká, že 99 procent všech zahraničních turistů by Prahu doporučilo svým známým doma a zhruba stejný počet (98 procent) by se do Prahy chtěl ještě jednou vrátit. Dvě třetiny jsou o tom přesvědčeny.

×

Spotřeba cereálních výrobků roste

Starší článek

Čtvrtfinále mezi ČR a Švédskem zhlédlo téměř 1,7 milionu lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více