Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Průzkum: Zájem Čechů o vlastní bydlení neklesá

Externí autor8. 9. 2004

Velký zájem české populace o pořízení vlastního bydlení neutuchá. V současné době má zájem o pořízení vlastní nemovitosti desetina obyvatel ČR, vyplývá ze srpnového průzkumu společnosti Factum Invenio. Průzkum zároveň zjistil, že Češi nadále preferují koupi bytu před pořízením rodinného domku.
Zatímco byt si nyní pořizuje nebo si chce pořídit nejpozději do tří let sedm procent populace, stavbu rodinného domu ve stejném časovém horizontu plánují tři procenta Čechů.
Situace na trhu s nemovitostmi tak podle manažerky projektu Factum Invenio Soni Hezinové zůstává už přes rok téměř neměnná. Tento vývoj potvrzují i odborníci, podle kterých za vysokou poptávkou po vlastní nemovitosti stojí snadná dostupnost hypotečních úvěrů a finančně zajímavé podmínky především pro mladou generaci.
Oproti šetření z května loňského roku však mírně vzrostl počet lidí, kteří staví nebo plánují stavět domek vlastními silami na úkor spolupráce se stavebními firmami či živnostníky.
Do bydlení investují i ti, kteří už nemovitost vlastní. Modernizovat či rekonstruovat svůj dům či byt chce v blízké budoucnosti 25 procent majitelů bytů a 37 procent majitelů rodinných domů. Majitelé nemovitostí, zejména bytů, se při rekonstrukci nejvíce zaměřují na interiér objektu. “Důležitou roli hraje rekonstrukce koupelen, podlah a dlažeb,” uvedla Hezinová s tím, že ani zaměření rekonstrukcí se nijak výrazně nezměnilo.
Lidé se při úpravách svého bydlení podle Hezinové inspirují především odborným tiskem a přímo v prodejních sítích hobby marketů.

×

Praha chce změnou zákona omezit pouliční reklamu

Starší článek

Budování státu nabídne satirický pohled na 15 porevolučních let

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více