Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Praha chce změnou zákona omezit pouliční reklamu

Externí autor8. 9. 2004

Pražský magistrát chce omezit pouliční, zejména takzvanou pochůzkovou reklamu změnou zákona o regulaci reklamy. Do normy by mělo být podle rozhodnutí městské rady vloženo ustanovení, podle kterého by obce mohly například rozdávání letáků nebo nošení reklamních poutačů regulovat, informoval magistrát.
Magistrát dříve zakázal pochůzkovou reklamu v tržním řádu. Reagoval tak na stížnosti občanů, které tento způsob propagace obtěžoval. Ukázalo se však, že to není v souladu se zákonem. Město letos ustanovení zrušilo.
Potom chtěl magistrát využít k omezení pouliční reklamy vládní návrh zákona o některých službách informační společnosti. Ministerstvo informatiky ale pražský návrh nedoporučilo ke schválení a poslanci ho zamítli. Proto chce nyní město využít své zákonodárné iniciativy. “Příští týden projedná návrh pražské zastupitelstvo a pokud ho schválí, bude předložen sněmovně,” uvedl primátorův náměstek Rudolf Blažek (ODS).
Smyslem podle něj není pouliční reklamu zcela zakázat, ale omezit její rozsah. “Máme zájem na tom, aby se reklama především v centru Prahy nešířila mnohdy živelným způsobem obtěžujícím okolí, nehyzdila památkově chráněné objekty a nedocházelo ke znečišťování veřejných míst odhazovanými letáky,” dodal náměstek.

×

Ve Vídni se pokouší o štěstí nový bezplatný deník Heute

Starší článek

Průzkum: Zájem Čechů o vlastní bydlení neklesá

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více