Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Sanoma obsazuje segment levných časopisů

Externí autor6. 9. 2004

Vydavatelství Sanoma Magazines Praha, které v současnosti prodává své odborné časopisy, potvrzuje, že se bude chtít orientovat výhradně na své portfolio konzumních titulů. Poté, co v minulých dnech uvedlo na trh nový časopis S tebou mě baví život ze segmentu levných titulů, má v plánu přijít s další novinkou, a to přitom v rozmezí necelého měsíce.
Podle informací M&M se v polovině září objeví na trhu nový týdeník pro mladé ženy s názvem Vanessa. Půjde přitom o další z velmi levných časopisů, jehož prodejní cena dosáhne pouhých 5 korun. Po určité době by se však měla zvýšit na 7 Kč.
Vanessa bude určená ženám ve věku 25-35 let, zaměřit se chce na zábavu, krásu, zdraví, recepty, domov a zahradu. Tištěný náklad se má vyšplhat na 250 tisíc výtisků. Od stávajících levných titulů by se měla Vanessa lišit tím, že její obálka bude vycházet na křídovém papíře.
Vanessa tak bude po Báječné neděli s překvapením a S tebou mě baví život třetím titulem Sanomy ze segmentu levných titulů, což je v porovnání s konkurencí největší počet.
Jak již M&M dříve informoval, segment levných časopisů dále posiluje, když počet takto zaměřených titulů narůstá. V minulém týdnu přišlo konkurenční vydavatelství Europress s novým titulem Pestrý svět, který je v prodeji od 2. září za cenu 10 korun. Europress má ve svém portfoliu dva levné časopisy, kromě Pestrého světa ještě Claudii. Další z konkurenčních vydavatelů, Burda Praha, disponuje také dvěma levnými časopisy, a to tituly Katka a Svět ženy.

-Martina Vojtěchovská-

×

ČSA obnovily tendr na reklamu

Starší článek

Economia představí Spotlight

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více