Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Kampaň na novinku od Bersi

Externí autor6. 9. 2004

Novinku na trhu cereálních tyčinek představuje kampaň vytvořená agenturoum Rmg:connect (součást Ogilvy Group) pro značku Bersi. Nový produkt, cereální taštičku, propaguje produktový televizní spot a série tiskových inzerátů. Kampaň staví na sloganu, který provází reklamu všech výrobků Bersi: “Tak dobré, že uděláte cokoli, abyste je získali.” Společnost ZP Šumvald, jež značku Bersi vlastní, hledá inspiraci pro většinu svých produktů v zahraničí. “Tak tomu bylo i v případě cereálních taštiček, které zažívají boom zejména v zemích západní Evropy, což souvisí s trendy zdravé výživy a životního stylu a s následnou zvýšenou potřebou spotřebitelů po inovacích v kategorii cereálií,” vysvětlil Dušan Kyselý, ředitel potravinářské divize.

-jj-

×

Magazín Sirius změnil koncept

Starší článek

ČSA obnovily tendr na reklamu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více