Marciano v ČR

6. 9. 2004 09:09

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Americká módní značka Guess vstupuje tento týden na český trh s novou značkou Guess by Marciano. V zastoupení společnosti Prodes CZ tak bude v pražské pasáži Myslbek otevřena v pořadí třetí prodejna Guess by Marciano v
Evropě. Její marketingová podpora je zatím omezena na tiskovou inzerci v lifestylových magazínech pro ženy (Elle, Harper´s Bazaar). Vedle oblečení bude prodejna nabízet také hodinky Guess Watches (zastupované v ČR společností Temps Concept). Guess založili v roce 1981 ve Spojených státech bratři Marcianové. Dnes má jejich firma globální záběr a pod značkou Guess nabízí vedle dámské, pánské a dětské módy také sluneční brýle, vůně, hodinky, kožené oblečení nebo plavky. S Guessem je spojen začátek kariéry např. Claudie Schifferové, Evy Herzigové nebo Naomi Campbellové. Aktuální
tváří značky je výstřední dědička hotelového impéria Paris Hilton.

-jj-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.