Čtěte s Kanzelsbergerem
Pražští cestující MHD mohou být svědky nové kampaně na firemní prodejnu Dům knihy Kanzelsberger. Autorem obou částí kampaně, čtvercových plakátků ve vagónech metra a grafiky nalepené na oknech autobusů, je reklamní agentura
Saatchi & Saatchi. O nákup reklamních prostor se postarala mediálka Zenith Media ve spolupráci se společností Rencar. Smyslem kampaně je podle Jana Kanzelsbergra ml. vzbudit v potenciálních čtenářích hravým způsobem zájem o
literaturu a v neposlední řadě také připomenout značku Kanzelsberger. Obrázky a s vtipem vybrané úryvky z knih, nad kterými musí lidé “trošku přemýšlet”, budou k vidění po dobu celého září. Pro spoluprácí na své již druhé kampani oslovila firma Kanzelsberger Pavla Brachtla (Saatchi) na základě předchozí úspěšné kampaně, již pro ni dělal ještě pod křídly
agentury Young & Rubicam.
-mat-