Nová tvář soutěží Invexu

6. 9. 2004 09:09

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Prestižní soutěž Křišťálový disk se v letošním roce představí ve formátu čtyř kategorii, které odrážejí nové členění veletrhu Invex. Po desetiletém trvání veletrhu zaznamenala zásadní inovaci také anketa „Osobnost roku ICT“.
Novinkou na Invexu je také první ročník soutěže Aura, jejímž cílem je ocenit nejefektivnější veletržní účast, a návštěvnická soutěž Diamantové oko teď nabývá atraktivnější ráz díky své interaktivní podobě s možností sledovat
průběh hlasování on-line.

-mon-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.