Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Při interview s Grossem selhalo hlasovací zařízení

Externí autor6. 9. 2004

Během nedělního pořadu televize Prima Nedělní partie, jehož jediným hostem byl premiér a úřadující předseda ČSSD Stanislav Gross, selhalo hlasovací zařízení. Lidé, kteří chtěli v telefonické anketě premiéra podpořit, se nedovolali. Na obrazovce bylo totiž uvedeno špatné číslo. Televize Prima se za pochybení Grossovi i divákům omluvila.
Lidé měli možnost telefonicky odpovídat na otázku, zda věří Grossovu heslu z billboardů, že “to myslí upřímně”. “Číslo, na které bylo možné hlasovat telefonicky ‘ano’, bylo bohužel uvedeno špatně, proto se hovory směrované na toto číslo nemohly započítat do celkového hlasování. To vedlo k tomu, že výsledky hlasování nebyly přesné a neměly vypovídající hodnotu. Za tuto chybu, která vznikla na straně televize Prima, se omlouváme,” sdělila mluvčí Primy Jana Malíková.
Diváci na konci pořadu mohli vidět graf, podle něhož Grossovi věří 21 procent účastníků ankety, zbylých 79 procent mu nevěří. Moderátoři výsledky neoznámili, jen řekli, že naprostá většina telefonujících Grossovi nevěří. “Ale určitě vám tato čísla dodáme,” uvedl moderátor. Úřad vlády se proti postupu televize hned po skončení pořadu ohradil. “Volala nám řada lidí, kteří se nemohli dovolat, pokud chtěli hlasovat ‘ano’. Doufáme, že TV Prima svůj omyl napraví nebo se omluví,” uvedla mluvčí vlády Věra Dušková. Několik hodin poté televize uznala chybu a omluvila se.
Gross se po nástupu do premiérské funkce snaží zlepšit pošramocenou pověst ČSSD u voličů. Na konci prázdnin zaplavily republiku billboardy s Grossovou fotografií a slogany “Myslím to upřímně” a “Jsem sociální demokrat”. Předseda vlády patří mezi politiky, kteří si dlouhodobě, důkladně a s pomocí profesionálů budují svůj mediální obraz.

×

Firma Aegis zvýšila odhad celosvětových výdajů na reklamu

Starší článek

Česká televize začne vysílat seriál Náměstíčko

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více