Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Firma Aegis zvýšila odhad celosvětových výdajů na reklamu

Externí autor6. 9. 2004

Celosvětové výdaje na reklamu by se měly v letošním roce zvýšit o 5,7 procenta díky pokračujícímu oživení ve Spojených státech i Evropě. Oznámila to britská mediální společnost Aegis. Zlepšila tak svůj odhad z předchozích 5,3 procenta.
Firma Aegis, jejíž divize Carat je největší agenturou pro plánování a nákup reklamy v Evropě, dále uvedla, že dlouho očekávané oživení trhu s reklamou dosáhlo celosvětového měřítka. Důvodem jsou hospodářský růst a výdaje související s letošními významnými sportovními akcemi a prezidentskými volbami ve Spojených státech.
V příštím roce očekává společnost nárůst o rovných pět procent, zatímco v dřívější prognóze počítala se zvýšením o 4,4 procenta. Firma však upozornila na to, že nejistota související s prezidentskými volbami v USA a vysoké ceny ropy by mohly v budoucnosti přinést problémy. Dodala, že letošní olympijské hry v Aténách nevedly k tak vysokým výdajům na reklamu, jak se očekávalo.
V Evropě by se měly celkové výdaje na reklamu v letošním i příštím roce zvýšit o 4,4 procenta. Ve Spojených státech by měly letos výdaje stoupnout o 5,8 procenta, napřesrok by však měl jejich růst zpomalit na 4,8 procenta, napsala agentura Reuters.

×

Dvě dovolené za cenu jedné

Starší článek

Při interview s Grossem selhalo hlasovací zařízení

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více