Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Britští rozhlasoví giganti potvrdili jednání o spojení

Redakce MAM21. 9. 2004

Britští komerční rozhlasoví giganti Capital Radio a GWR potvrdili, že vedou jednání o spojení, kterým by vznikla skupina s tržní kapitalizací 764 milionů liber (1,12 miliardy eur). Nová sloučená společnost by kontrolovala více než třetinu trhu s rozhlasovou reklamou v zemi.
Firmy jednají o spojení formou výměny akcií, přímý finanční zisk ze spojení by měl být nulový. Již v neděli však obě společnosti upozornily, že jednání mohou být ještě ukončena bez dohody o spojení.
V GWR vlastní podíl téměř 30 procent vydavatelská společnost Daily Mail & General Trust. Panují obavy, že vydavatel by se mohl postavit proti spojení, protože jeho podíl v nové společnosti by byl nižší. Překážkou ve spojení by mohl být také britský antimonopolní úřad.
Capital Radio provozuje největší londýnskou komerční rozhlasovou stanici Capital 95,8 FM, ale také další stanice, jako Century FM, Capital Gold a Wfm a regionální stanice Red Dragon a BRMB. GWR vlastní stanici Classic FM a 33 lokálních stanic, včetně Essex FM, Leicester Sound a Trent FM.
Na zprávu o sloučení rozhlasových společností se již na trhu dlouhou dobu čeká. Britská vláda v loňském roce představila nový komunikační zákon, který uvolňuje pravidla pro spojení rozhlasových firem. Pokud dojde k úspěšnému dokončení spojení obou firem, mohlo by to odstartovat další podobné kroky v odvětví. Podle analytiků mezi horké favority na převzetí patří Scottish Radio Holdings, o které má zájem firma Emap, napsala agentura Reuters.

×

Strojírenský veletrh v Brně nabízí 10 oborových celků

Starší článek

V červenci klesl náklad všem celostátním deníkům

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více