Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Britský Sun omezí články na internetu

Redakce MAM13. 9. 2004

Nejčtenější britský deník The Sun se údajně rozhodl omezit články, které poskytuje na internetu. Podle názoru ředitelů News International, která Sun vlastní, totiž deník kvůli internetovému vydání přichází o 90 000 čtenářů denně.
O rozhodnutí informuje týdeník The Observer s tím, že jde o součást snahy tiskového koncernu News International omezit postupný pokles prodeje deníku. Podle nových záměrů zmizí z internetu většina článků a samozřejmě fotografie polonahé “dívky ze stránky tři”, která je jednou z hlavních tradic deníku. K dispozici nebudou ale ani články hlavního politického zpravodaje listu Trevora Kavanagha, který patří k nejlépe informovaným novinářům v Británii a o jehož přízeň se politici velice ucházejí.
Navzdory poklesu prodejů o pět procent, který ukázala srpnová čísla, není Sun ohrožen ve svém postavení nejprodávanějšího britského deníku. Má náklad přes tři miliony, zatímco jeho nejbližší konkurent The Daily Mail o milion méně.
Praxi, že na internetu nezveřejňují většinu svých článků, dodržují i hlavní konkurenti Sunu, s výjimkou listu The Daily Mirror. Seriozní listy jsou v Británii k dispozici na internetu v plném rozsahu, ale Financial Times za přístup k většině svých článků požaduje předplatné. Tento ekonomický list se ovšem unikátností obsahu liší od ostatních.

×

T-Mobile nesmí kvůli odporu Eurotelu používat názvy tarifů Relax

Starší článek

Češi na dovolené nejraději relaxují a plavou

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více