Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Billboardy o Grossově upřímnosti stály ČSSD miliony

Redakce MAM9. 9. 2004

Billboardy s premiérem a úřadujícím předsedou ČSSD Stanislavem Grossem přišly nejsilnější vládní stranu na téměř osm milionů korun, informovala tisková mluvčí ČSSD Lucie Orgoníková. Pohltily by tak zhruba čtvrtinu peněz, které Lidový dům vyčlenil na kampaň k letošním podzimním volbám. Kolik billboardů s Grossem po Česku visí, však mluvčí neuvedla.
Zdroje blízké Lidovému domu, které mají s billboardy zkušenosti, odhadují, že velkoplošné plakáty s Grossem stály nejméně 20 milionů korun. Gross se podle nich bude na voliče usmívat až do počátku října, kdy ho nahradí kandidáti, kteří se účastní volebního klání.
Sociální demokraté uvolnili na letošní podzimní senátní a krajské volby podle místopředsedy Martina Starce přes 30 milionů korun. Náklady na Grossovy billboardy ale místopředseda neuvedl. Řekl jen, že nejde o sponzorský dar a že byly zaplaceny “ze stranických peněz”. “My nemáme bohužel štěstí na sponzory,” řekl.
Vedle Grosse jsou na billboardech slogany “Myslím to upřímně” a “Jsem sociální demokrat”. Na dotaz, zda jsou úvodem k volební kampani, Starec odpověděl: “Řekněme, že je to kampaň o sociální demokracii.”
Grossův portrét se slogany inspirovaly majitele barevných sprejů různě po republice k jejich přetváření. Vtipálci premiérovi domalovávají knírek, který nosil nacistický německý vůdce Adolf Hitler, a komolí či doplňují slogany. Vedle premiérovy hlavy se objevují i nápisy Nemyslím to upřímně, Nemyslí mi to, Jsem sociál, Jsem sociální případ, Jsem žena nebo dovětek My víme k původnímu sloganu o upřímnosti. Různé varianty nechybí ani na internetu.
Gross vyvolává smích slovy o upřímnosti i u svých kolegů. Dnes pobavil členy sněmovního branného výboru, když se omluvil za pozdní příchod slovy: “Chtěl bych se omluvit a myslím to upřímně.”

×

UPC zdvojnásobí rychlost připojení přes internet, ceny nemění

Starší článek

Převzetí MGM se blíží. Větší šance má Time Warner

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více