Auto Esa vstupuje na hudební scénu

6. 9. 2004 09:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jeden z největších prodejců ojetých vozidel v ČR, Auto Esa, připravuje pro skupinu Superstars výrobu hudebního klipu. Vedle zajímavého finančního příspěvku na jeho výrobu zapůjčí Auto Esa i klíčovou hrací rekvizitu – obrovský Chevrolet Silverado.
Skupina samotná se představí se svým repertoárem 18. září i na finále Miss Auto ESA. Skupina je složená s úspěšných účastníků soutěže Česko hledá Superstar. Přestože se do úzkého finále již nedostali, jejich pěveckých kvalit si povšiml producent Zdeněk Style Hrubý.

-mon-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.