Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Air Restaurant

Redakce MAM27. 9. 2004

14obr_csa.jpg ()Společnost ČSA nabízí svým zákazníkům, členům Frequent Flyer Programu OK Plus, který funguje na českém trhu 12 let, pravidelné novinky. V rámci OK Plus mohou členové načítat míle za lety nebo služby neleteckých společností, jako jsou např. autopůjčovny, hotely, telefonní operátoři či restaurace. Protože počet restaurací neustále narůstá, byly sdruženy pod název Air Restaurant.
Air Restaurant je více než 140 restaurací v celé České republice, kde mohou členové Frequent Flyer Programu OK Plus Českých aerolinií získávat míle pro volné bonusové letenky do celého světa.
Několik pravidel úspěšného věrnostního programu: jednoduchá mechanika, motivující a dosažitelné odměny a intenzivní podpora.
Jednoduchá mechanika:
Restaurace sjednocené pod názvem a logem Air Restaurant nabízejí členům programu možnost získávat za běžnou dennodenní útratu ve vybraných restauracích míle na účet OK Plus, které následně člen programu vymění za volné bonusové letenky s ČSA, partnerskými leteckými společnostmi či u neleteckých partnerů programu. Míle jsou načítány ve vybraných restauracích za útraty vyšší než 500 Kč, přičemž člen získá 25 mil za každých zaplacených 100 Kč.
Motivující a dosažitelné odměny:
Volné letenky do klientem zvolené destinace nebo další nadstandardní služby spojené s leteckou dopravou u ČSA nebo aliančních partnerů.
Podpora a komunikace
značky Air Restaurant:
1. Komunikace se členy OK Plus prostřednictvím direct mailu + pravidelných výpisů z účtu.
2. Připomenutí loga Air Restaurant u všech participujících restaurací.
3. Distribuce katalogu restaurací v saloncích a prodejních kancelářích ČSA, v infocentrech českých měst, u partnerů programu a v zúčastněných restauracích.
4. Samostatné webové stránky s přehledem partnerských restaurací a novinek programu, napojené na stránky ČSA.

×

Hitparádu vedou alba spojená se soutěží SuperStar

Starší článek

Ruští novináři protestují proti “cenzuře” v televizi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více