Ztráta společnosti Playboy stoupla kvůli televizní divizi
Ztráta americké mediální společnosti Playboy Enterprises se ve druhém čtvrtletí výrazně prohloubila kvůli slabým výsledkům televizní divize a jednorázovým nákladům souvisejícím se splácením dluhu. Oznámila to firma a dodala, že její provozní zisk letos nedosáhne očekávání.
Čistá ztráta vydavatele pánského časopisu Playboy stoupla na 8,3 milionu dolarů z 900.000 dolarů ve stejném období loni. V přepočtu na akcii činila ztráta 26 centů, takže byla vyšší, než očekávali analytici, kteří ji podle průzkumu Reuters Estimates odhadovali na 19 centů. Tržby vzrostly na 78,7 milionu dolarů z předchozích 76 milionů.
Společnost, která vlastní několik televizních kanálů, produkuje kazety pro domácí video a provozuje internetové stránky, uvedla, že vzhledem ke čtvrtletním výsledkům počítá s nárůstem provozního zisku z loňských 29,8 milionu dolarů. Dodala však, že zisk nedosáhne její předchozí prognózy 33 milionů dolarů.
Firma zaznamenala ve druhém čtvrtletí nárůst zisků v oblasti licencí, internetu a vydavatelství. Uvedla rovněž, že podniká kroky ke snížení nákladů v zábavní divizi, která provozuje televizní kanály pro dospělé, napsala agentura Reuters.