Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Ztráta společnosti Playboy stoupla kvůli televizní divizi

Redakce MAM6. 8. 2004

Ztráta americké mediální společnosti Playboy Enterprises se ve druhém čtvrtletí výrazně prohloubila kvůli slabým výsledkům televizní divize a jednorázovým nákladům souvisejícím se splácením dluhu. Oznámila to firma a dodala, že její provozní zisk letos nedosáhne očekávání.
Čistá ztráta vydavatele pánského časopisu Playboy stoupla na 8,3 milionu dolarů z 900.000 dolarů ve stejném období loni. V přepočtu na akcii činila ztráta 26 centů, takže byla vyšší, než očekávali analytici, kteří ji podle průzkumu Reuters Estimates odhadovali na 19 centů. Tržby vzrostly na 78,7 milionu dolarů z předchozích 76 milionů.
Společnost, která vlastní několik televizních kanálů, produkuje kazety pro domácí video a provozuje internetové stránky, uvedla, že vzhledem ke čtvrtletním výsledkům počítá s nárůstem provozního zisku z loňských 29,8 milionu dolarů. Dodala však, že zisk nedosáhne její předchozí prognózy 33 milionů dolarů.
Firma zaznamenala ve druhém čtvrtletí nárůst zisků v oblasti licencí, internetu a vydavatelství. Uvedla rovněž, že podniká kroky ke snížení nákladů v zábavní divizi, která provozuje televizní kanály pro dospělé, napsala agentura Reuters.

×

Formanová vzdala olympiádu, bude komentovat v televizi

Starší článek

Americká DirecTV vykázala za druhé čtvrtletí ztrátu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více