Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zlínský kraj chce podpořit třídění odpadu, připravuje kampaň

Redakce MAM13. 8. 2004

Zvýšit podíl domácností třídících komunální odpad je cílem informační kampaně, kterou v září zahájí Zlínský kraj. Její součástí budou televizní a rozhlasové spoty, distribuce letáků či soutěže pro školy, informoval krajský radní Vojtěch Jurčík. Zlínský kraj, kde má možnost třídit odpad více než 99 procent obyvatel, zatím v poměru vytříděného odpadu za celostátním průměrem zaostává. Zatímco v rámci České republiky tvoří vytříděný odpad více než 28 procent, v kraji je to zhruba o pět procent méně. “Domácnosti ve Zlínském kraji vyprodukují ročně zhruba 100 000 tun odpadu, více než polovinu přitom tvoří tříditelné odpady,” uvedl Jurčík. Kraj proto chce občany přimět k jeho intenzivnějšímu třídění. Pro letošní rok budou do projektu intenzifikace odděleného sběru investovány ve spolupráci s autorizovanou obalovou společností EKO-KOM čtyři miliony korun. Kromě kampaně z nich bude financován také nákup nejméně dalších 200 kontejnerů; nyní jich je v kraji přes 6000. Plán odpadového hospodaření kraje počítá s tím, že jednu sběrnou nádobu pro konkrétní odpad by mělo využívat nejvýše 200 osob, cílem je i zkrácení donáškové vzdálenosti. Informační kampaň, která navazuje na kampaň celostátní, bude ve Zlínském kraji pokračovat i v roce 2005.

×

Soutěž publicistických prací o zdravotním postižení

Starší článek

Prodej vybavení na sport začal letos později, zájem je o kvalitu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více