Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zisk RTL Group v pololetí rostl díky snižování nákladů

Redakce MAM31. 8. 2004

Největší vysílací společnost v Evropě, německý mediální konglomerát RTL Group, zvýšila v prvním pololetí zisk o 57 procent na 397 milionů eur díky snižování nákladů. Jde o provozní zisk EBITA. Hlavním faktorem, díky němuž zisk RTL stoupal, byla únorová plná konsolidace francouzské společnosti M6. K lepšímu výsledku přispěly také změny v účetních postupech, tržby očištěné o meziroční změny přitom mírně klesly.
Pololetní tržby RTL se zvýšily o 11,1 procenta na 2,46 miliardy eur. Bez započtení konsolidace M6 se obrat RTL ale snížil o 0,6 procenta.
Klíčová divize RTL, která podniku vytváří zhruba 40 procent tržeb, vykázala pokles příjmů o pět procent. Způsobily to ztráty sledovanosti a reklamního trhu ve prospěch rivala ProSiebenSat.1 Media. ProSieben přitom akcionářům slíbila, že letos zvýší zisk o 75 procent díky tomu, že je v Německu krize reklamního trhu zažehnána.
RTL má podíly ve 26 televizních kanálech v devíti evropských zemích. Podle RTL jsou podmínky na evropském reklamním trhu zatím smíšené. Německý mediální gigant Bertelsmann má v RTL 90 procent, napsala agentura Reuters.

×

Znělka Večerníčku v novém na STV od září

Starší článek

Mitsubishi vypisuje tendr na hispánský trh

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

Být stále mlád je v marketingu zadara

Letos to je dvacet let od chvíle, kdy mne vysoká škola vyslala vstříc osudu. Mohu tedy prohlásit, že pracuji dvacet let v marketingu. Co…
1. 3. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více