Zisk reklamní společnosti WPP stoupl

20. 8. 2004 14:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Britská reklamní společnost WPP, která je druhou největší reklamní agenturou na světě, vytvořila v prvním pololetí zisk před zdaněním 234,7 milionu liber (347,66 milionu eur), což představuje meziroční nárůst o 16 procent. Vzhůru pomohl firmě hlavně silný výkon v Asii a USA, když růst na evropských trzích byl pomalejší, vyplývá z dnešního prohlášení.
Analytici dotazovaní agenturou Reuters očekávali v průměru zisk 231,5 milionu liber. Tržby se zvýšily o šest procent na 2,03 miliardy liber. Tržby na srovnatelném základě, tedy bez zahrnutí nedávných akvizic a vývoje směnných kurzů, stouply o 2,5 procenta. Do skupiny WPP patří agentury Young & Rubicam, Ogilvy & Mather či J. Walter Thompson.
Příjmy v Asii, Latinské Americe a na Blízkém východě v prvním pololetí stouply o 28,9 procenta. Tržby z oblasti severní Ameriky byly vyšší o 11,2 procenta. Příjmy v Británii vzrostly o 12 procent, oblast kontinentální Evropy však zaznamenala zvýšení pouze o 8,5 procenta.
WPP dodala, že je na nejlepší cestě dosáhnout za celý letošní rok plánované provozní marže 13,8 procenta. V příštím roce se má provozní marže, tedy podíl provozního zisku na tržbách, zvýšit na 14,5 procenta a v roce 2006 na 15 procent, napsala agentura Reuters.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.