Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Zisk reklamní společnosti WPP stoupl

Redakce MAM20. 8. 2004

Britská reklamní společnost WPP, která je druhou největší reklamní agenturou na světě, vytvořila v prvním pololetí zisk před zdaněním 234,7 milionu liber (347,66 milionu eur), což představuje meziroční nárůst o 16 procent. Vzhůru pomohl firmě hlavně silný výkon v Asii a USA, když růst na evropských trzích byl pomalejší, vyplývá z dnešního prohlášení.
Analytici dotazovaní agenturou Reuters očekávali v průměru zisk 231,5 milionu liber. Tržby se zvýšily o šest procent na 2,03 miliardy liber. Tržby na srovnatelném základě, tedy bez zahrnutí nedávných akvizic a vývoje směnných kurzů, stouply o 2,5 procenta. Do skupiny WPP patří agentury Young & Rubicam, Ogilvy & Mather či J. Walter Thompson.
Příjmy v Asii, Latinské Americe a na Blízkém východě v prvním pololetí stouply o 28,9 procenta. Tržby z oblasti severní Ameriky byly vyšší o 11,2 procenta. Příjmy v Británii vzrostly o 12 procent, oblast kontinentální Evropy však zaznamenala zvýšení pouze o 8,5 procenta.
WPP dodala, že je na nejlepší cestě dosáhnout za celý letošní rok plánované provozní marže 13,8 procenta. V příštím roce se má provozní marže, tedy podíl provozního zisku na tržbách, zvýšit na 14,5 procenta a v roce 2006 na 15 procent, napsala agentura Reuters.

×

Z olympijských disciplín zatím nejvíce diváky lákala gymnastika

Starší článek

Praktica: východoněmecký high-tech

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více