Zájemcem o tituly Sanomy je Aliafin

30. 8. 2004 08:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství Sanoma Magazines Praha jedná o prodeji svých odborných titulů s akciovou společností Aliafin. Na dotaz M&M to řekl ředitel vydavatelství Petr Rasocha. Podle jeho vyjádření se vedou jednání o prodeji celého balíku odborných titulů, tzn. časopisů Strategie, Zdravotnické noviny, Postgraduální medicína a Sestra.
„Předpokládáme, že k uzavření kupní smlouvy dojde na přelomu září a října,“ uvedl dále ředitel Sanomy. Společnost Aliafin je vydavatelskému trhu zcela neznámá. Jde o investiční společnost, v obchodním rejstříku je evidována pouze jediná firma tohoto názvu se sídlem v Českých Budějovicích, která byla založená letos v únoru. „Na můj dotaz, jaké záměry má společnost s tituly, které prodáváme, mi bylo řečeno, že je hodlá dále rozvíjet,“ řekl našemu týdeníku Petr Rasocha.
Své odborné tituly nabídla Sanoma na prodej na začátku letošního června, protože dospěla k závěru, že pro vydavatele konzumních titulů nejsou odborné časopisy prioritou.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.