Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Z olympijských disciplín zatím nejvíce diváky lákala gymnastika

Redakce MAM20. 8. 2004

Ze všech olympijských disciplín, které od počátku her do čtvrtka na svém druhém programu nabídla Česká televize, diváky nejvíce lákala sportovní gymnastika. Vůbec největší počet diváků zatím sledoval čtvrteční finále víceboje žen – bylo jich 640 000, tedy 7,5 procent dospělých, informovala Kristina Taberyová z České televize. Údaje pocházejí z peoplemetrového měření společnosti ATO-Mediaresearch.
V žebříčku deseti nejsledovanějších přenosů z olympijských her je gymnastika zastoupena hned šestkrát. Druhé místo v zájmu diváků o přenosy obsadila nedělní gymnastická kvalifikace žen, kterou si nenechalo ujít 631 000 diváků. Na třetím místě žebříčku se zatím drží sestřih nedělního tenisového utkání mezi Jiřím Novákem a Timem Henmanem – čas si na něj udělalo 606 000 diváků.
V desítce nejsledovanějších sportovních přenosů se ocitlo také sobotní basketbalové utkání žen Česko – Španělsko a nedělní utkání v házené mužů mezi Dánskem a Francií. Mezi nejvíce sledované přenosy také patří nedělní závod žen ve střelbě ze vzduchové pistole.
Na žebříček sledovanosti má však vliv i čas, v němž se sportovní přenos vysílá. Většina z deseti nejsledovanějších přenosů se na obrazovce objevila v hlavním vysílacím čase po 20. hodině.
Ve srovnání všech pořadů, které ČT od pátku 13. srpna do čtvrtka 19. srpna z olympiády nabídla – tedy včetně zpravodajských relací a vstupů z Olympijského studia – vítězí slavnostní zahájení aténských her. V pátek večer ho sledovalo 1,37 milionu diváků.

×

Reportér Novy vyhrál spor s policií o údaje o nákupu aut

Starší článek

Zisk reklamní společnosti WPP stoupl

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více