Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Výzkum Kino 2004 má výsledky

Redakce MAM23. 8. 2004

Mediální zastupitelství Screenvision, které prodává reklamu v kinech, již zná výsledky výzkumu Kino 2004 o efektivitě kinoreklamy a profilu návštěvníků kin. Výzkum, jenž byl realizován letos v květnu, zpracovala agentura TNS Factum. Vyplynulo z něj, že benefitem kinoreklamy je její vysoká zapamatovatelnost a atraktivní cílová skupina především mladých lidí, kteří jsou hůře zasažitelní televizní reklamou. Kino navštěvují z velké většiny (77 %) právě mladí lidé ve věku 15-29 let a ukázalo se také, že 80 % kinodiváků chodí do kina alespoň jednou za měsíc. Více informací o výzkumu v
příštím vydání M&M.

-mav-

×

T-Mobile natočil reklamu v Praze

Starší článek

ČSOB má novou imageovou kampaň

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více