Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Výdaje na webovou reklamu se do 5 let zdvojnásobí

Redakce MAM9. 8. 2004

Celkové výdaje na internetovou reklamu by se měly do roku 2009 téměř zdvojnásobit na 16,1 miliardy dolarů ročně. Spotřebitelé budou totiž na webu trávit stále více času a nové technologie zjednoduší tvorbu internetových reklamních kampaní. Vyplývá to ze zprávy výzkumné organizace Jupiter Research.
Výdaje inzerentů na placené internetové vyhledávání by se měly během pěti let více než zdvojnásobit na 5,5 miliardy z letošních 2,6 miliardy dolarů. Roční tempo růstu těchto výdajů však podle organizace Jupiter Research do roku 2009 zpomalí na 11 procent z 65 procent v letošním roce, což posílilo pochybnosti ohledně vyhlídek internetové společnosti Google. Ta nyní připravuje primární nabídku svých akcií.
Jméno společnosti Google a prakticky veškeré její příjmy jsou spojeny s vyhledáváním na internetu. Pochybnosti ohledně vyhlídek zastínily dlouho očekávanou primární nabídku akcií, která by mohla přinést až 3,3 miliardy dolarů a ohodnotit celou společnost Google na více než 36 miliard dolarů, píše agentura Reuters.
Nabídka akcií Google je důkladně sledována. Emise bude osmou největší primární nabídkou v americké historii, objemnější než většina nabídek v době boomu internetových firem v 90. letech. V poslední době však firma kvůli nabídce čelí vlně kritiky.

×

Krávy vydělávají miliony

Starší článek

V Iráku uzavřena pobočka satelitní televize Al-Džazíry

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více