Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vláda odmítla zvýšení rozhlasových poplatků

Redakce MAM18. 8. 2004

Vláda odmítla novelu poslanců ČSSD, kteří chtěli touto cestou zvýšit rozhlasové poplatky z 37 na 45 korun měsíčně. Nesouhlasné stanovisko vyjádřil kabinet zejména proto, že koaliční poslanci již předložili komplexnější návrh, který má také zvýšit ze 75 na 100 korun televizní poplatky.
“Není žádným tajemstvím, že je to v podstatě původní podoba vládního návrhu zákona. Zvyšovat jenom poplatky za rozhlasové vysílání za této situace vláda považuje za nesystémové,” zdůvodnil postoj kabinetu Jaroslav Bureš, ministr zodpovědný za legislativu. Dodal, že komplexnější návrh koaličních poslanců bude vláda projednávat příští týden.
Autor návrhu na zvýšení rozhlasových poplatků Ladislav Skopal (ČSSD) podporuje i “konkurenční” iniciativu. Svůj návrh na samostatné zvýšení rozhlasových poplatků předložil i jako pojistku pro případ, že dolní komora růst obou poplatků opět neschválí. Největší spory se totiž v minulosti vedly o televizní odvody a právě na sporech o veřejnoprávní televizi obdobné návrhy troskotaly.
Autoři předlohy v důvodové zprávě připomínají, že poplatky se zvyšovaly naposledy v roce 1997, jejich současná úroveň patří podle nich k nejnižším v Evropě. Podle návrhu by je vláda v budoucnu měla zvyšovat automaticky v závislosti na inflaci.

×

Na módních veletrzích v Brně letos přibude zahraničních firem

Starší článek

ČT2 se minulý týden zvýšil podíl sledovanosti téměř dvakrát

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

EMD consultants pomohou školám Maple Bear se vstupem na český trh

Značka škol Maple Bear Global Schools plánuje vstup na český trh, chce proto oslovit místní podnikatele v oblasti vzdělání, kteří by se…
1. 3. 20211. 3. 2021
Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

Být stále mlád je v marketingu zadara

Letos to je dvacet let od chvíle, kdy mne vysoká škola vyslala vstříc osudu. Mohu tedy prohlásit, že pracuji dvacet let v marketingu. Co…
1. 3. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více