Novou koncepci deníku vypracovalo vedení vydavatelství Vltava-Labe-Press (VLP) pro svůj stěžejní pražský list Večerník Praha. Tuto informaci M&M potvrdil Zoltan Morvai, který má ve VLP na starosti právě oblast Prahy a středních Čech. Přestože Morvai přechod na novou koncepci potvrdil, nechtěl zatím odkrývat bližší informace. Při pohledu na současnou podobu Večerníku Praha se ale zdá být zřejmé, že tento tradiční list se bude otevřeně tlačit do segmentu bulvárních deníků a bude chtít zvýšit prodaný náklad a čtenost touto cestou. Nahrávala by tomu i skutečnost, že Vltava- Labe-Press si pro realizaci nové koncepce vydavatelství vybrala právě Morvaie, který několik let pracoval ve vydavatelství Ringier, jež se na bulvární deníky specializuje. Podle aktuálních výsledků Media projektu za první pololetí roku 2004 dosahuje čtenost Večerníku Praha a Středočeských deníků Bohemia na území hlavního města 55 tisíc čtenářů. O pozici nejčtenějšího deníku se v Praze přetahují Mladá fronta Dnes (191 tis.) a Blesk (182 tis.). Vážným konkurentem Večerníku Praha je však také zdarma distribuovaný deník Metro. Způsoby realizace nové koncepce Večerníku Praha pravděpodobně stojí za odchodem Vladimíra Poříze z čela vydavatelství.
-Martina Vojtěchovská-