Večerník Praha mění koncepci

9. 8. 2004 09:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novou koncepci deníku vypracovalo vedení vydavatelství Vltava-Labe-Press (VLP) pro svůj stěžejní pražský list Večerník Praha. Tuto informaci M&M potvrdil Zoltan Morvai, který má ve VLP na starosti právě oblast Prahy a středních Čech. Přestože Morvai přechod na novou koncepci potvrdil, nechtěl zatím odkrývat bližší informace. Při pohledu na současnou podobu Večerníku Praha se ale zdá být zřejmé, že tento tradiční list se bude otevřeně tlačit do segmentu bulvárních deníků a bude chtít zvýšit prodaný náklad a čtenost touto cestou. Nahrávala by tomu i skutečnost, že Vltava- Labe-Press si pro realizaci nové koncepce vydavatelství vybrala právě Morvaie, který několik let pracoval ve vydavatelství Ringier, jež se na bulvární deníky specializuje. Podle aktuálních výsledků Media projektu za první pololetí roku 2004 dosahuje čtenost Večerníku Praha a Středočeských deníků Bohemia na území hlavního města 55 tisíc čtenářů. O pozici nejčtenějšího deníku se v Praze přetahují Mladá fronta Dnes (191 tis.) a Blesk (182 tis.). Vážným konkurentem Večerníku Praha je však také zdarma distribuovaný deník Metro. Způsoby realizace nové koncepce Večerníku Praha pravděpodobně stojí za odchodem Vladimíra Poříze z čela vydavatelství.

-Martina Vojtěchovská-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.