V Německu se prodávají „rostoucí“ boty

4. 8. 2004 11:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Americký výrobce sportovních potřeb K2 se rozhodl potěšit rodiče, kteří se chtějí vyhnout nakupování stále nových párů bot pro své rychle rostoucí ratolesti. Vytvořil totiž dětské boty, jejichž velikost lze s rostoucíma nohama zvětšovat.
Firma oznámila, že svůj výrobek začala zkoušet na šetrných spotřebitelích v Německu.
Boty s názvem Max, der Wurm (Červ Max), jež se do německých obchodů dostaly minulý týden, mají flexibilní design s posuvným panelem mezi patou a špičkou. Zmáčknutím stříbrného tlačítka lze tento panel prodloužit, aby se přizpůsobil rychle rostoucí dětské noze. Bota se pak roztáhne jako harmonika až o jednu velikost.
Mluvčí K2 Bernadette Linggová uvedla, že firma se zaměřuje na Německo, protože zájem zdejších spotřebitelů o výhodné nákupy podpořily obavy o hospodářský vývoj. Ty naučily řadu Němců pořádně se rozmyslet, než sáhnou do peněženky, píše agentura Reuters.
Rodiče s našponovaným rodinným rozpočtem podle internetového serveru Ananova už napříště nebudou muset sahat do peněženek vždy, když dětská noha o kousek povyroste, což, jak všichni rodiče bez rozdílu potvrdí, je každou chvíli.
Boty, kterou vyjdou v přepočtu na necelých 1600 korun, dostaly podle německého Bildu zelenou i od dětských ortopedů. „Podešev je pevná a masivní, vnitřek je měkký, ale stabilní. Z hlediska ortopedie je bota zcela v pořádku,“ řekl obuvní expert Bernd Kabelka.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.