Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V Německu se prodávají “rostoucí” boty

Redakce MAM4. 8. 2004

Americký výrobce sportovních potřeb K2 se rozhodl potěšit rodiče, kteří se chtějí vyhnout nakupování stále nových párů bot pro své rychle rostoucí ratolesti. Vytvořil totiž dětské boty, jejichž velikost lze s rostoucíma nohama zvětšovat.
Firma oznámila, že svůj výrobek začala zkoušet na šetrných spotřebitelích v Německu.
Boty s názvem Max, der Wurm (Červ Max), jež se do německých obchodů dostaly minulý týden, mají flexibilní design s posuvným panelem mezi patou a špičkou. Zmáčknutím stříbrného tlačítka lze tento panel prodloužit, aby se přizpůsobil rychle rostoucí dětské noze. Bota se pak roztáhne jako harmonika až o jednu velikost.
Mluvčí K2 Bernadette Linggová uvedla, že firma se zaměřuje na Německo, protože zájem zdejších spotřebitelů o výhodné nákupy podpořily obavy o hospodářský vývoj. Ty naučily řadu Němců pořádně se rozmyslet, než sáhnou do peněženky, píše agentura Reuters.
Rodiče s našponovaným rodinným rozpočtem podle internetového serveru Ananova už napříště nebudou muset sahat do peněženek vždy, když dětská noha o kousek povyroste, což, jak všichni rodiče bez rozdílu potvrdí, je každou chvíli.
Boty, kterou vyjdou v přepočtu na necelých 1600 korun, dostaly podle německého Bildu zelenou i od dětských ortopedů. “Podešev je pevná a masivní, vnitřek je měkký, ale stabilní. Z hlediska ortopedie je bota zcela v pořádku,” řekl obuvní expert Bernd Kabelka.

×

Na internetu v létě nejvíc táhne cestování

Starší článek

Britská televizní firma BSkyB více než zdvojnásobila zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více