Americký výrobce sportovních potřeb K2 se rozhodl potěšit rodiče, kteří se chtějí vyhnout nakupování stále nových párů bot pro své rychle rostoucí ratolesti. Vytvořil totiž dětské boty, jejichž velikost lze s rostoucíma nohama zvětšovat.
Firma oznámila, že svůj výrobek začala zkoušet na šetrných spotřebitelích v Německu.
Boty s názvem Max, der Wurm (Červ Max), jež se do německých obchodů dostaly minulý týden, mají flexibilní design s posuvným panelem mezi patou a špičkou. Zmáčknutím stříbrného tlačítka lze tento panel prodloužit, aby se přizpůsobil rychle rostoucí dětské noze. Bota se pak roztáhne jako harmonika až o jednu velikost.
Mluvčí K2 Bernadette Linggová uvedla, že firma se zaměřuje na Německo, protože zájem zdejších spotřebitelů o výhodné nákupy podpořily obavy o hospodářský vývoj. Ty naučily řadu Němců pořádně se rozmyslet, než sáhnou do peněženky, píše agentura Reuters.
Rodiče s našponovaným rodinným rozpočtem podle internetového serveru Ananova už napříště nebudou muset sahat do peněženek vždy, když dětská noha o kousek povyroste, což, jak všichni rodiče bez rozdílu potvrdí, je každou chvíli.
Boty, kterou vyjdou v přepočtu na necelých 1600 korun, dostaly podle německého Bildu zelenou i od dětských ortopedů. „Podešev je pevná a masivní, vnitřek je měkký, ale stabilní. Z hlediska ortopedie je bota zcela v pořádku,“ řekl obuvní expert Bernd Kabelka.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?