V červnu si v prodejnosti polepšily Blesk, MF Dnes, Právo i Sport

9. 8. 2004 15:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V červnu si v prodejnosti svých titulů polepšily hned čtyři celostátní deníky – Blesk, Mladá fronta Dnes, Právo a Sport. Největší nárůst z nich zaznamenal deník Sport, a to o 6420 výtisků na 75 080 kusů denně. Naopak Lidovým novinám a Hospodářským novinám prodejnost v červnu klesla. Vyplývá to z údajů Kanceláře ověřování nákladu tisku ABC ČR.
Nejprodávanějším deníkem zůstává Blesk, který si v červnu zakoupilo denně v průměru 522 581 lidí, což je o 5718 více než v květnu. Počet prodaných výtisků druhé MfD činil v červnu 312 603 kusů denně, což je o 3974 více než o měsíc dříve. Třetím v pořadí zůstává Právo, kterému stoupla prodejnost na 182 078 z 178 222 výtisků.
Na čtvrté místo se propracoval deník Sport, který předstihnul Lidové noviny – ty prodaly denně v průměru 72 270, což je o 755 kusů méně než v pátém měsíci letošního roku. Podobný pokles zaznamenaly i Hospodářské noviny – ověřený prodaný náklad se denně snížil o 702 výtisků a činil 66 448 kusů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.