Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V Brně začínají veletrhy obuvi a koženého zboží Kabo a Styl

Redakce MAM24. 8. 2004

Na brněnském Výstavišti začínají 24. mezinárodní veletrhy módy Kabo a Styl. Potrvají tři dny a představí se na nich kolem 825 vystavovatelů z 26 zemí, což je proti únorovému ročníku veletrhů o 60 firem více. Silné zastoupení budou mít polští a maďarští výrobci a hodně firem se představí i ze Slovenska. Návštěvníci uvidí kolekce francouzských a italských výrobců, ale například i výrobky firem z Turecka.
Veletrh textilu a obuvi bude otevřen denně od 09:00 do 18:00. První dva dny jsou určeny odborníkům. Pro veřejnost se veletrh otevře ve čtvrtek 26. srpna a vstupné bude 140 korun. Návštěvníci se mohou těšit na řadu módních přehlídek výrobců i módních tvůrců z ČR i zahraničí či na přednášky o nových módních trendech. Odborníkům je určen seminář o značení zboží piktogramy.

×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 12. srpna 2004

Starší článek

Vstup ČR do EU zlevnil cizí vína až o třetinu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více