Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

TPG Post získala 100 % v distribuční firmě ADM

Redakce MAM20. 8. 2004

Nizozemská skupina TPG Post získala 100procentní podíl v tuzemské Agentuře pro distribuci a marketing (ADM). TPG ke svému 67procentnímu podílu dokoupila podíly od zakladatelů společnosti Pavla Kobery a Vladimíra Chluma. Chlum zůstane i nadále generálním ředitelem ADM, uvedla firma v tiskové zprávě. Hodnotu transakce nesdělila.
ADM se tak plně začlenila do mezinárodní sítě European Mail Network, která je jednou ze čtyř divizí Royal TPG Post. Jejím dlouhodobým cílem je vybudování systému adresné distribuce a pozice evropského alternativního poštovního operátora.
ADM působí na českém trhu neadresné distribuce. K roznášce reklamních materiálů a tiskovin do schránek domácností využívá vlastní síť více než 6000 distributorů, kteří v roce 2003 roznesli 1,2 miliardy letáků. Tržby firmy se loni pohybovaly na 341 milionech Kč.
TPG je prostřednictvím společností TNT a Royal TPG Post globálním poskytovatelem poštovních, expresních a logistických služeb. Skupina zaměstnává víc než 161 000 lidí v 62 zemích světa. Celkový obrat společnosti dosáhl v roce 2003 téměř 12 miliard euro. Do skupiny TPG patří v ČR kromě Agentury pro distribuci a marketing, také společnosti TNT Express, TNT Logistika a direct marketingová agentura DIMAR/CENDRIS.

×

Obchodní řetězec Lidl otevře v září na Slovensku 14 prodejen

Starší článek

Ruským pirátům s audiovizuální produkcí se možná přitíží

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více